Sunday, July 31, 2016

Paluu arkeen


Olen melkein aina viihtynyt hyvin töissä. Yhtenä vuonna olin kuitenkin ajautunut umpikujaan ja töihin paluu kesäloman jälkeen tuntui kamalalta. Jotenkin elin ja hengitin tilanteen läpi, mutta muistan vielä tunteen kauhulla. Töissä viihtyminen on todella tärkeää ja vaikka ei olisi unelma-ammatissaan viihtymättömyys työympäristössä ja huono olo päivittäin vie kaiken energian ja itseluottamuksen. 

Tänä vuonna olen kiitollinen koska palaan sellaiseen työpaikkaan, jossa viihdyn ja jossa minua kunnioitetaan ihmisenä. Meillä on hyvä työilmapiiri ja minulle annetaan vastuuta ja vapautta. Olen kohta ollut vuoden samassa paikassa ja vaikka kesälomaa voisi aina viettää pari viikkoa lisää tuntuu hyvältä palata sellaiseen ympäristöön jossa saa kukoistaa ja kehittyä ihmisenä. 

Sanna, Touho ja Jope kävivät tänään uimassa meidän kanssa. #suomenhevonenonparashevonen

Teille kaikille, jotka olette nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että paluu arkeen tuntuu puulta, niin sellaiset tunteet ovat melkein aina muutos johonkin suuntaan ja yleensä muutos parempaan. Välillä pelkäämme liikaa päätöksentekoa ja asioiden uudelleenjärjestämistä. Aika usein päätökset lähteä paikasta jossa ei enää viihdy tai suhteesta jossa on huono olla johtavat johonkin sellaiseen jota ei ikinä osannut edes kuvitella. Ole rohkea, mutta anna kaikelle oma aikansa. Tiedät kyllä, kun olet valmis. 


Thor on jo niin tottunut meressäkävijä, että selässä voi vain nautiskella. 

No comments:

Post a Comment