Monday, November 30, 2015

Uusi yhteistyökumppani: Equestrian Stockholm


Sweden International Horse Show oli ainutlaatuinen kokemus. En aikaisemmin ole käynyt kyseissä tapahtumassa, joten en miettinyt hetkeäkään kun Chia de Gracian perustaja Mirva Kettunen pyysi mukaan edustamaan tuotteita tapahtuman ajaksi.

Ruotsin Horse Show oli jättimäinen show, joka oli mietitty alusta loppuun asti pienintäkään yksityiskohtaa unohtamatta. Tapasimme ihania ihmisiä ja saimme hyvin jalkautettua suomalaista Chia de Gracia -brändiä Ruotsiin.



Kerron vielä yksityiskohtaisemmin tapahtumasta blogissani lähiaikoina, mutta halusin nostaa pari tuotetta joihin ihastuin täysin esille. Mukaan matkalta tarttui PS of Swedenin hopeariimu ja riimunaru ja Equestrian Stockholmin upeat satulahuovat ja otsanauha.

Equestrian Stockholmin tuotteita tulette näkemään enemmänkin täällä blogin puolella koska olen aloittanut yhteistyön heidän kanssaan. Equestrian Stockholmin on perustanut pari vuotta sitten kolme tarmokasta upeaa nuorta naista, jotka suunnittelevat ja kehittävät upeita ja laadukkaita tuotteita niin este,- koulu kuin islanninhevosharrastajille.

Equestrian Stockholmin tuotteet löytyvät täältä. Voit myös seurata Equestrian Stockholmia Instagramissa ja Facebookissa.

2 comments:

  1. Heippa! Oon pari päivää yrittänyt jo tilata itselleni näitä tuotteita mutta mulle tulee ilmoitus, että maksutapa tms ei onnistu... Olen ollut yhteydessä yritykseen mutta vielä mitään apua ei oo kuulunut :/ valitsin englannin kielen sivuilla/englanninkieliset sivut joista pitäisi pystyä tilaamaan..

    Olisiko sulla antaa apua? Heilä ei ilmeisesti ei ole suomessa jälleenmyyjää? Etsivätköhän sellaista? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi, laita mulle yv-viestiä jälleenmyyntiin liittyen. Ja jos haluat tilata mun kautta noi nyt se onnistuu hyvin kun on suora kontakti. Voidaan samalla selvitellä miksi tilaaminen ei onnistu. Suomesta tilaamisen pitäisi kyllä onnistua. Mun sähköposti on kiaherold@hotmail.com

      Delete