Thursday, April 19, 2012

Tyttöjen kesken

Lähdimme tänään tallille Ellan, Annikan ja Iidan kanssa. Heitimme Iidulin Tampajalle ja jatkoimme matkaa Thorin luokse. Annika hyppäsi Thorin kanssa paria estettä kentällä ja mä ratsastin Durandolla hetken ennen kuin Saija hyppäsi itse kyytiin.

On se vain aina yhtä hauskaa kokeilla eri hevosia. Välillä tuntuu, että kun hommat sujuvat, niin oma kiinnostukseni hieman lopahtaa. Tykkään "vaikeista tapauksista" ja saan siitä henkilökohtaisesti paljon irti, kun huomaan että asiat menevät eteenpäin. Olen usein ratsuttanut hevosia noin vuoden pari ja sen jälkeen tulee sellainen tunne, että olen saavuttanut sen minkä halusin. Havahduin tänään siihen, että sama pätee töissä. Viihdyn hyvin projektiluontoisissa työkuvioissa joissa on selkeä alku ja loppu ja nautin paljon haasteista. 

Nyt en tietenkään sano, että olisin ikimaailmassa valmis luopumaan omista pojistani, mutta on todella hauskaa ratsuttaa myös muiden hevosia ja seurata miten ne kehittyvät. 

Huomenna pidän tunnin Katjalle ja Outille Tampajalla ja Jessi menee Thorin kanssa Johannan tunnille. Katja päätti pienen pohdinnan jälkeen ostaa vuokrahevosensa omaksi joten olen siitä todella iloinen. Onneksi olkoon! 


Lauantaina Sally Amsterdamer tulee pitämään tuntia meille. Olemme jo pidemmän aikaa olleet yhteydessä ja olisin mielelläni käynyt hänen valmennuksessa Tesellon kanssa. Nyt tuntuu kuitenkin siltä, että aika olisi kypsä Thorin kanssa ja odotan mielenkiinnolla ja innostuneena mitä ajatuksia Sally minussa herättää ja mitä neuvoja hän meille antaa. Olen melko varma, että en tule pettymään. 

No comments:

Post a Comment